14. november 2011

Farsdagen!!

Farsdagen ble ikke spesielt feiret hjemme hos oss i år. Både jeg og Hüseyin jobbet natt til idag og sov til klokka var 15. Ilyas og jeg var ute å handlet gave igår, og da jeg sa vi skulle kjøpe gave til bestefar var han helt med. Løp inn på Cubus med en av ungene til de vi var med i byen med, og fant en eske med et par sokker og en boxer med bilde av Homer fra The Simpson, med klar tale "Fal den", så da jeg sa at det var greit gikk han stolt bort til kassen og fikk betale helt selv... Han var riktig nok enda mer stolt idag da han skulle gi denne gaven til (bestefar) fal.

Gaven til Hüseyin hadde jeg allerede kjøpt, en barbermaskin, men da nabojenta sto med 6 stk boxere i hendene sine og sa "Dem skal pappaen min få" var det ikke lett å si nei til Ilyas heller, der han kommer til meg med en rosa-stripete boxer og sier "Baba (pappa) min den". Så da ble det visst to pakker til pappaen i år, men det er helt greit det. En fornøyd baba og en fornøyd pappa/bestefar. Min pappa var nok litt mer skeptisk til gaven da han har stor tro på at den ender opp i kommoden til lillebror som er veldig glad i The Simpson.

Igjen er jeg på jobb, siste dagen nå før noen dager med fri. Skal ha fri helt fram til fredagen, det er deilig det. Tenkte å vaske litt grundig hjemme, gjøre smått klart til jul, og besøket jeg får 1. desember! Hvilken fin måte å starte adventstiden på... Besøk av de beste!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar