16. april 2012

Helgen vår

Hatt en super fin helg, og som alle andre helger flyr den så fort avgårde...

Om fredagen inviterte vi mamma og pappa på middag. Fikk en ny oppskrift av ei venninne, og lagde tacopai til oss alle. Må si jeg var litt skeptisk, men det var kjempe godt. Det synes de andre også.

På lørdagen tok jeg med meg Ilyas på tivoliet som er i byen. Der fikk han kjørt litt karuseller med dattera til venninna mi. Etter 6 runder med karuseller fant vi ut at det var nok og gikk å kjøpte oss noe å drikke før vi satte oss i "parken". Seinere kjørte jeg Ilyas opp til mamma og pappa for overnatting der, så jeg kunne ta turen til Fr.Stad for å møte de søte jentene Ida, Katrine og Anne. Vi har til felles at vi er sammen med en tyrkisk mann, så det er sånn vi har blitt kjent med hverandre. Første gangen jeg møtte Anne og Katrine, men allikevel gikk praten som om vi skulle ha møttes mange ganger før. Jeg var ikke hjemme igjen før 02.30, så dere kan tro vi koste oss.

Søndagen gikk til å slappe av. Jeg fikk sove lenge og lagde meg deilig frokost og slappa av litt før jeg dro opp til mamma og pappa for å være sammen med Ilyas. Spiste hjemmelaget gulasj-suppe og fuccaciabrød.

Nå er det en ny uke med nye muligheter. Skal jobbe 3 ekstravakter denne uka + mine 2 nattevakter. Neste uke blir det mye fri, da skal jeg bare jobbe mandag og tirsdag natt, så er det 9 dager fri (så sant de ikke ringer fra jobben og trenger at jeg jobber ekstra).

Igår hadde Ilyas sin første uhellfrie dag. Han gikk på potta ofte alene også, og det å bæsje på potta går som en lek nå etter at han endelig turte det om lørdagen!! Det er så gøy og jeg er  stolt.


Jeg har dessverre ingen bilder fra helgen, pga ingen kamera og jeg klarte å glemme telefonen hjemme hos mamma og pappa om fredagen, og der ble den liggende.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar