30. januar 2012

En etterlengtet ferie

...forblir vel med drømmen!

Jeg trodde helt seriøst at jeg blogget 1. januar.. Eller, jeg VET jeg gjorde det, men hvor innlegget er blitt av, det vet jeg sannelig ikke. Masse bilder var det på det også!

Jaja!! Godt nytår da.. Vært mye jobb i det siste, så når jeg først har en fridag går den til å sove ut etter en nattevakt. Slitsomt, men det må til.

For tiden drømmer jeg om FERIE. Skulle så gjerne tatt en uke i februar, da har jeg såpass med fri i turnusen min at jeg har tid til det. Om pengene strekker til er en annen sak, noe jeg vet det ikke gjør - denne gangen. Jeg merker det er LENGE siden jeg har hatt ordentlig ferie, og jeg savner det. Vi var jo 2,5 uke i Tyrkia i fjor, men hos familien til Huseyin. Så blir ikke noe ferie akkurat. Ferie for meg er late dager ved stranden/bassengkanten, ut å spise og ta det med ro. Hjemme hos svigers går det i ett hele tiden, familie og naboer som kommer for å hilse på etc. Ingen badestrand i nærheten hvor vi kan legge oss til rette for å slappe av - med andre ord: PLIKTFERIE! Og det er det vi har muligheten til akkurat nå.

Mannen har mistet jobben, dvs at de skal stenge kjøkkenet han jobber på, så nå er vi i tillegg tilbake til 1 inntekt. Kanskje til neste år? :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar