30. september 2012

Sommerferien, aug/sept 2012

Endelig har jeg somlet meg til å overføre bildene fra ferien vi hadde i augsust/september 2012. Vi hadde 2 deilige uker i Alanya, Tyrkia. Vi (mannen og jeg) har aldri vært der før, men har vært i Side som er ca 45 min unna, så vi var spente. Vi lånte leiligheten til mamma og pappa - noe som var utrolig deilig. Ha et ordentlig sted og slappe av på. Var nesten ingen ved bassenget om dagen heller, siden komplekset er nytt og det er få som har flyttet inn - noe som passet oss ypperlig.

De første 5 dagene hadde vi besøk av lillebroren til Huseyin. Han kom fra hjembyen dems (nord i Tyrkia) for å se Ilyas (og oss). Så dro han hjem og da kom kusina mi og sønnen hennes og hadde 1 uke sammen med oss - utrolig koselig. Da de dro, hadde vi de siste 2 dagene alene. Litt rart å være alene plutselig, men det gikk det også ;)

Koser oss på flyet, til Tyrkia

Trøtt etter en lang reise til Tyrkia, og sovna på gulvet så fort vi kom inn i leiligheten

Som fisk i vann. Er gøy og se utviklingen han har hatt i sommer. Nå svømmer han selv, flyter og koser seg.

Ilyas har tatt bilde av beina sine

Fikk tydeligvis ikke nok bading ute i det store bassenget

Litt aktiviteter i skyggen

Huseyin og svigerbror koser seg i sola

Gøy med bølgene

Lager sandslott

Huseyin og svigerbror har det gøy i sklia

En tøffing i vannet, her kjører han "lastebil"

Potetgull må til, her på båttur
 
Ilyas fikk lov og styre skuta

Koser oss i leiligheten

Venter på bussen som skal ta oss til Delfinshow

På Delfinshow

Delfinene

Veldig stolt som fikk en papegøye på skulderen

Koser seg i vannet
 
Ilyas suste ned begge skliene alene

Siste kvelden tok vi oss et nattbad
 
 
Fikk ikke til å rotere bildene, så jeg beklager at de er sidelengs!!! Jeg er også i gang igjen med vektreduksjonen, og er mer aktiv på bloggen der enn her, om dere vil følge meg.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar