12. mai 2012

Endelig helg!

Som overskriften sier, endelig helg igjen!!

Formen min er laber, så har ikke vært på jobb denne uka. Det har gjort godt, og jeg har stemmen tilbake og det føles ikke ut som om jeg skal kveles hver gang jeg skal svelge.

Idag skal Ilyas og jeg på tivoliet i byen. Det er ikke så lenge siden sist, så egentlig tenkte vi å ikke reise siden vi var der sist. Men Ilyas så tivoliet her en dag vi kjørte gjennom byen, og ville veldig gjerne dra dit å leke. Så da bestemte jeg meg for å se an været, og idag er det sol (men en del vind) så da tar vi oss en liten tur sammen med gode venner.

Skal lage ostekake idag - for første gang. Mamma, pappa og lillebror kommer på middag i morgen, så tenkte at det ville smake med kake etter middagen.

Ilyas fikk ny sykkel igår, og han var så stolt da han kom gående ut av butikken med ny sykkel og ny hjelm. Han fikk dette fordi han har vært så flink med bleieslutt. Kjøpte en balansesykkel, vi tenkte det var greit å ha en sånn før vi gikk over til en 12" sykkel med støttehjul. Han er veldig utrygg på sykkelen enda, men han lærer det seg nok fort.

Skal snart en tur opp til mamma og pappa, hente kakeformen, så etter å ha laget kaken tenkte jeg vi skulle ut på sykkeltur :)

Nå er det litt i underkant av 4 uker til vi reiser til Tyrkia - gleder meg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar