13. mai 2012

Lørdagstur


Har forsatt ikke noe kamera. Venter på skatte- og feriepenger så skal jeg gå til innkjøp av et nytt kamera. Men her er et bilde fra gårsdagen. Etter mange timer og 10 turer med karuseller igår dro vi på Peppes pizza og spiste en deilig middag der sammen med et vennepar av oss og barna deres. Ilyas hadde en herlig kommentar når vi satt å spiste "Mamma, det æl gøy. Bopoli (tivoli) og pise pizza ammen med Theo" Så jeg tror dagen igår var en fulltreffer.

Da vi var ferdig å spise, dro Ilyas og jeg på Cubus for å se om vi fant en tynnere jakke som han kan bruke utover sommeren, og fant den tøffe han har på seg på bildet over. Var den ikke kul?

Etter en liten shoppingrunde dro vi hjem og Ilyas ville være ute å sykle. Så da ble det en tur på oss før vi gikk inn for å kose oss med kveldsmat og lørdagsgodteri. Ilyas tok en tygge av maten sin, og sovnet. Så det var bare å bærer han over i senga si - og han sov til 07.30 idag.

Ser ut som at ostekaka mi ble bra. Har ikke smakt på den enda. Mamma, pappa og lillebror kommer på middag etterpå - hjemmelagd hamburger og pomfri. Så blir det kake til dessert. Mamma, pappa og lillebror kom en tur hit igår kveld også og holdt meg med selskap siden Huseyin var på jobb. Det var veldig koselig.

Nå sitter Ilyas og jeg og slapper av på sofaen. Jeg er helt utslått av bjørkepollen og er konstant trøtt. Har vært ute et par timer, men det blåste litt surt, så vi rømte inn igjen etter å ha spist lunsjen på verandatrappa etter en sykkeltur, fotballkamp, sklieaking og hopping på trampolina.

Ha en fortreffelig søndag!
Published with Blogger-droid v2.0.4

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar